tisdag, oktober 3

Saltis

Här sitter jag på Grand hotel i Saltsjöbaden och undrar varför i hela fridens jag inte spenderade natten här. Tvådagarsmöte med övernattning erbjöds, men jag tackade nej. Till lyx och överflöd. Nåja, jag fick vara hemma och gossa med familjen istället, inte fy skam heller. Nu har jag just ätit gudomlig gös och hittade en dator i lobbyn. Jag tror nån sitter här bakom och väntar på att jag ska bli klar. Densom väntar på nåt gott väntar på Linda K. Eller så...

Över och ut!

6 kommentarer:

Linda sa...

I call you crazy, pene pigen! tänk vad gott det hade varit med hotellfrukost!

Linda K sa...

linda: klok som en bok i efterskott... :)

Anonym sa...

Åh kära Saltsjöbaden - mina gamla hemtrakter. Är det inte fantastiskt så säg :)

Linda K sa...

hotspot: underbart vackert! Men det tar ju sin lilla tid att komma dit :)

Anonym sa...

linda k: jo det är väl det som kanske skulle vara baksidan av myntet, men är man van känns det faktiskt inte så långt :) Säger hon som bor i Vassastan och tycker att det är långt till Stureplan nu för tiden... Ha ha ha :)

Linda K sa...

hotspot: för den vackra miljön skulle det i och för sig vara värt att resa lite längre. Jag är ju själv förortsbo, Danderyd ;)