söndag, januari 14

Svart katt

Mjau, purr purr purr...

9 kommentarer:

Polly sa...

Oh la la! :)

Anonym sa...

snyggo!!

Anonym sa...

Skitsnygg - både dressen och du ;)

Anonym sa...

:D

Linda K sa...

alal: tack och bock :)

Anonym sa...

Å så fin! Har precis skickat beställning med en vän till USA jag också. Tänkte bara dubbelkolla storleken med dig. Har för mig att du är strax över 170cm ?!? Vilken storlek har du i byxorna respektive jacakan? Vore toppen med lite storlekstips :-)

Linda K sa...

karolina: japp jag är 173 och har large på jackan, eftersom den är ganska kort i modellen och jag inte vill frysa om och visa halva magen. Byxorna har jag medium på, dom är ganska långa då men det är skönt att mysa runt i. Lycka till! :D

Anonym sa...

Snygg som vanligt! :)

Linda K sa...

anci: tack tack :)