torsdag, april 12

En torsdag

Så här skriver Magasin Åre:

Shoppa. Gå ut på byn med inställningen att du ska unna dig något. Det lyxiga är att ite vara på jakt efter något speiellt. Köp något som gör dig glad. I Åre finns gott om butiker med både unikt och inspirerande sortiment.

Jaha ja. Jag har varit på byn var eviga dag under Årevistelsen. Men faktiskt sansat mig. Jag "unnade mig" ett nytt underställ eftersom mitt gamla är så fult att jag höll på att kräkas. Och så hittade jag ju Filippa-jeansen. Sen finns det väl en del smått och gott. Men jag har bläddrat i en massa magasin och blivit inspirerad till sådant som ej står att finna i denna kung Bore-stad. Får lugna mig tills jag kommer hem. Hur nu det ska gå, jag har svår abstinens. Innan jag gick till biblioteket blev jag tvungen att smita in i en butik och testa ett par Hope-stövletter bara-för-att. Usch vad mjuka och sköna dom var!

För övrigt går naglarna åt helsefyr när man håller på med bindningar hela tiden. Det kommer att vara en sliten Linda som kommer hem från semestern. Och INTE på grund av after-ski...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Typiskt. After-Ski som är så roligt. ;)

Linda K sa...

sofia: inte när man har en treåring med sig :D