måndag, augusti 27

Baby think twice

Herregud hur tänkte jag? Det är ju jättekonstigt att vara på jobbet utan bh. Jag trodde nog att det skulle bli varmt med både linne och cashmeretröja, och eftersom tröjan är så djupt v-ringad kunde jag inte gärna ha bara bh under. Nu, i eftertankens kranka blekhet, konstarerar jag att det värmemässigt hade fungerat alldeles utmärkt med alla möjliga plagg denna kalla dag. Man lever och lär.

Translation: Left my bra at home today. Don´t ask me why. Lern (UPDATE: godness I misspelled learn! What will become of me now? Am I forever to wander the valley of shame? Please forgive me!!!) Swedish instead and read above.

13 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag bara tänker lyllo dig, det finns inte på kartan att jag skulle kunna lämna lägenheten utan BH...

Lox sa...

Ingen bh?!

Hur funkar det?

Anonym sa...

Men snyggt är det ops hur lät det
menar inte utan bh. utan linnet och tröjan
ewac

Linda K sa...

cecilia: ha ha, helt bekvämt är det kanske inte... :)

lox: små behag du vet ;)

ewac: ha ha, tack söt :D

Frida sa...

jag säger som cecilia! har tom bh under morgonrocken!

Lox sa...

Men det är väl då man måste ha bh? För att fylla upp tröjan med nåt.

(Och här avslöjar man sig rejält.;-))

Jag behöver sortera mina strumpor. Misstänker att hälften tillhör maken och den andra halvan är en blandad kompott utan makar.

Anonym sa...

learn english ;)

Linda K sa...

frida: olika falla kvinnors lotter :)

lox: jo det förstås. men jag var så bylsig idag ;)

anonym: vilken tur att språkpolisen alltid är med mig!

Anonym sa...

Ja, det ska bli min nya grej på nya jobbet! Utan bh! Wihooo!
*frustar*

Linda K sa...

polly: :P

Anonym sa...

Du stava fel till please också.

Anonym sa...

Linda, you're forgiven!! (For misspelling a couple words AND for forgetting your bra.)

Linda K sa...

anonym: och du skrev stava istället för stavade.

bobk: thank you bob, I feel so much better now :D