tisdag, april 8

Instämmer

Ja gud vilket bra tips! En jesus :D

10 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Instämmer med hon som beskrev dig som ett gott årgångsvin!! Dags för nattvard kanske...

Åsa sa...

Instämmer med Jessika ;) och undrar samtidigt varför man vill citera Blondinbella i sitt bloggnamn?????

JenJen sa...

håller med, du har hamnat på favvo-listan på mycket kort tid. dessutom en av väldigt få som kommer undan med dagens outfit-bilder!

Anonym sa...

bra smak, har de - men det visste jag ju sen länge :)

karro sa...

Vad roligt! Håller med fullständigt!

Anonym sa...

Ja, hon hade en poäng där....
För övrigt är det första gången jag går in på den bloggen och jag häpnar att det varje dag är någon som ägnar tid och energi att analysera Englas blogg. Fascinerande! :)

Linda K sa...

jessika: pax vobiscum!

stumpan: måhända med glimten i ögat?

jenjen: bugar och bockar :)

hedgehog: ja det visste du ju ;D

karro: tackar :D

skåneanna: fattar precis!

Sincerely Johanna sa...

Ett mycket bra tips sannerligen. Jag orkar inte göra den där bloggenkäten men på punkten bloggare att träffa IRL skulle du ha stått med. Du verkar vara så himla skön.

Åsa sa...

Jamen självklart Linda! Det här med förfinad sarkasm är tydligen inget för mig idag!

Linda K sa...

johanna: tack söta :D

stumpan: :P