måndag, maj 12

Utmanad....NOT

Sandra har inte utmanat mig, så jag gör den ändå.

Vad jag lyckats med

två förlossningar!
boka en klipptid
stå emot Acnes LUV (ja eller hur jag kommer ju inte i dom)

Vad jag misslyckats med
sunt leverne idag (pizza-picknick...)
låta bli Fun Light
vinna över sonen i Fem myror-spelet (vilket jag bara ska vara himla tacksam över för husfridens skull)

Vad jag låtsas

att jag klarar av livet som småbarnsmamma galant twentyfourseven
att jag åter igen är storlek 36-38
att det inte är obekvämt att sitta ner i mina Acnejeans

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fun light?
Vad är det för fel på den? `
Vad har jag missat?

Linda K sa...

sandra: alltid när jag skriver om lightprodukter får jag bannor. *viskar* men det skiter jag i ;)

Sincerely Johanna sa...

härlig kontrast i två förlossningar och boka klipptid.

Linda K sa...

johanna: allt räknas :P