onsdag, augusti 12

Storlek 23

Grymming-Adidas-skor till dottern. In rea we trust!


14 kommentarer:

Viveca sa...

Iiih vad läckra! (och söta!)

Linda sa...

men halledudanemej så söta!

Linda K sa...

båda: visst, man önskar nästan att dom fanns i strl 40... :)

Linda K sa...

... fast då var dom nog inte lika söta längre...

Camilla sa...

grymmesnygga! var? stella kommer ju äga dagiset om hon har såna. ;)

Linda K sa...

camilla: täby centrum, jarmeus! :D

sassa sa...

HEJ,jag är en ung mamma som skriver om det mesta.
Jag lider av panikångest , blev mobbad i skolan-
Vet att det är många som är och varit i samma sits så jag försöker sprida ut bloggen.
Kanske kan ge råd till andra som sitter i samma båt.
Tänkte fråga om vi ska adda varandra på bloglovin?

Kram Sassa.

Linda K sa...

sassa: hej! åh jag vet inte ens vad bloglovin är, men starkt av dig att hjälpa andra med liknande problem!

Att ha det gott sa...

Åhhh

Linda K sa...

att ha det gott: :D

MiaShopping sa...

Kanske ska man göra en utflykt till Täby...

Linda K sa...

miashopping: ja, och så tittar du förbi mig på vägen och tar en fika! :D

Nina Day sa...

very coola!

Linda K sa...

nina day: very coola in deed!