lördag, mars 12

Ödet?

Det finns en sko. Ja, det finns alltid en sko. Minst. I mitt huvud. En doja som funnits i mitt huvud riktigt länge är denna. Lydia platform a la Carin Wester.

Varför? undrar ni. Vad lockar i detta svulstiga skodon? Jag. Vet. Inte. Något är det. Knutarna? Det faktum att dom får mig att tänka på farmors sommarskor (minus kilklack, dragkedja och färg)? Sommarfeelingen? I do not know. 

Jag såg dom på Rizzos sommarrea förra året. Jag ser dom reade i diverse webshopar. En fördel med att ha stora fötter är att storlekarna finns kvar. Men trots halva priset kostar dom en hacka. Tills man hittar en shop där pjucket är nedsatt med 75 procent. Ett par kvar. I min storlek. Då svimmar man lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja. Men det klart ett fynd på 75% rea är ju aldrig fel. Slå till om du får chansen! //Pernilla