torsdag, mars 3

Stockholm 85 km

Nu har det blivit för mörkt för att läsa i bilen.

*gäsp*

4 kommentarer:

Ulrika sa...

...apropå ingenting, hittade den här bloggen http://houseofphilia.blogspot.com/ och inser att den personen som nog kommer närmast att dela mitt förfärade fniss och chockartade "DET FINNS TVÅ!"-utrop, det är nog du...

...tänker du vad jag tänker?

Ps. TIll och med Chill Norwaytunikorna är där...

Sofia sa...

Hej Linda!
Du som, precis som jag, samlar på inspirationsbilder. Här har du vår våta dröm...
www.pinterest.com
Jag blir helt tokig vad mkt fint det finns därute. Förlåt om jag skapar ett beroende hos dig nu.

Linda K sa...

ulrika: jag säger inget så har jag inget sagt... ;D

sofia: men åh så mycket fint! tack för tipset :D

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska åka uppåt.. men delar upp i två. Så tjugo mil idag och tjugo imorgon...