tisdag, april 12

Jag fick ett mail

I sommar startar jag ett nytt radioprogam... på fredagskvällar under sommaren utforskar vi hur mat, vin och musik samverkar... Måltiderna har varje kväll olika tema som kombinerar mat, vin och musik på oväntade sätt. Inför varje program uppmanas lyssnarna att själva skaffa ingredienserna för att sedan laga och smaka maten, dricka vinet och lyssna på radio, samtidigt och med alla sinnen. 


Om du skulle vara intresserad av att prata med oss om hur vi tänker när vi blandar smaker, dofter och toner så vill vi gärna det...

Att avsändaren inte läser min blogg kan vi konstatera. Men det var ju snällt att fråga.

Vad skulle ni fråga? Det enda jag kan komma på är: Till vilken musik river du skinka, och på vilken storlek på rivjärnet?

2 kommentarer:

Åsa sa...

Det är väl de ultimata frågorna?! Jag kan inte komma på en enda som skulle vara viktigare;)

Linda K sa...

ån: nä det förstås :P